Wat is het belang van een website ?

 

  • visitekaartje
  • allereerste kennismaking
  • informatie geven
  • minder telefoon en onnodige vragen
  • snelle offerte mogelijkheden
  • uitbreiding klanten- en prospect bestand
  • doelgroep kennis en uitbreiding
  • conversie naar omzet
  • snelle mogelijkheid voor promoties, nieuwsfeiten en communicatie
  • last-minute mobiele informatie
  • goedkope manier van een onderneming promoten bij een directe doelgroep.

 

Wat zijn de fundamenten van een website ?

 

  • zoekmachine optimalisatie
  • browser techniek (Safari, Google Chrome, Explorer, Firefox)
  • mobiele compabiliteit (smartphones, tablets)
  • visueel aantrekkelijk
  • toegangkelijkheid
  • informatief
  • koppeling aan social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+)

 

Hoe kan Yusha u als ondernemer helpen ?

 

  • zorgen uit handen nemen
  • meer tijd vrijmaken voor het daadwerkelijk ondernemen
  • advisering omtrent marketing- en communicatie
  • optimalisatie informatiestromen
  • professionelere uitstraling
  • onderscheiding ten opzichte van concurrentie
  • nieuwe afzetmethoden en -markten creëren
  • website bezoek analyse en bijsturing
  • informatie voorziening omtrent nieuwe ontwikkelingen en onderzoeken

 

Wat is de toekomst van een website ?

 

  • steeds belangrijker als voornaamste informatiebron
  • steeds belangrijker als bron voor nieuwe klanten en doelgroepen
  • steeds belangrijker in de doorslaggeving voor een product of dienst te kiezen bij een specifiek bedrijf
  • steeds belangrijker als voornaamste communicatie en verkoop middel van een onderneming.

 

Wie bezoekt een website ?

 

  • iedereen die over een Internet verbinding beschikt, zowel vast als mobiel.
  • 80% van de bezoeken wordt tegenwoordig vanaf een smartphone of tablet gedaan.
  • eigenlijk dus nagenoeg de gehele doelgroep van een onderneming.

 

Waarom bezoekt men een website ?

 

  • informatie omtrent een product of dienst
  • adresgegevens
  • de consument is ergens in geinteresseerd en duidelijk op zoek naar een product, dienst of bedrijf in de nabije omgeving die dit kan verlenen.

 

Hoe bezoekt men een website ?

 

  • veelal begint men in Google of Yahoo met het intypen van een zoekwoord of zoekterm.

– 80% bekijkt hierna niet meer dan de eerste pagina van het zoekresultaat, vaak zonder te scrollen, hetgeen betekent dat een hoge ranking op de zoekresultaten van levensbelang is. Men klikt door op een van de resultaten, vaak onder invloed van het lezen van de eerste paar regels van het zoekresultaat. Deze dienen derhalve interressant genoeg te zijn om door te klikken. Na de klik is het uitermate wenselijk dat men op de juiste pagina terechtkomt. Deze pagina dient ook nog eens de absolute interesse van de bezoeker op te wekken (visueel en tekstueel), gewenste resultaat een blijvend bezoek op de website, aangevuld met conversie tot informatie en nog wenselijker: kopen!

 

Wat is de doelstelling van een website ?

 

  • Naast voornoemde redenen, dient de ondernemer er goed over na te denken wat hij of zij wilt bereiken met zijn/haar website. Wat moet de toegevoegde waarde zijn voor het bedrijf. Uiteraard is dit een van de uitgangspunten van een eerste geheel vrijblijvend gesprek met ons. Maak snel een afspraak.

Terug naar de Welkomstpagina…

complete website voor 495 euro
  1. Voor nadere informatie of contact, gelieve uw gegevens in te vullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.